Storytelling met sequential ads

Storytelling met sequential ads. Zo werkt het.

15 augustus 2019 (Digital) Marketing

Heb jij als merk écht een verhaal te vertellen en wil je dit van de daken schreeuwen? Maak dan gebruik van sequential ads in Facebook. Je advertenties worden dan in een vooraf bepaalde volgorde, één voor één aan jouw doelgroep weergegeven.

Met behulp van sequential ads in Facebook kun je jouw doelgroep bereiken op relevante momenten, met opeenvolgende advertenties. Het is dé plek om jouw merkverhaal te laten zien waarbij bijvoorbeeld 10 advertenties achtereenvolgend aan jouw doelgroep getoond worden. Advertentie X wordt dan eerst weergegeven voordat advertentie Y om de hoek komt kijken. 

Het is een ideaal middel voor storytelling, maar minder ideaal voor het genereren van clicks. Het is vooral goed om een groot bereik te realiseren en jouw verhaal langzaam op te bouwen bij de doelgroep.


Zodra je het budget hebt ingesteld, bepaal je hoeveel je hiervan wilt reserveren om X% van jouw doelgroep te bereiken. Dit houdt in dat je niet per click of per bereik van duizend personen betaalt, maar op basis van de grootte van de doelgroep (op Facebook).

Wil je nu ook aan de slag met een dergelijke campagne? Neem dan nu contact met ons op. We helpen je graag!

Woorden die converteren

Hoe overtuig je jouw bezoekers door middel van tekst? Nou, bijvoorbeeld door woorden te gebruiken die mensen eerder laten converteren. Goede voorbeelden vind je in ons lijstje met krachttermen.

Download nu!